lørdag 15. mai 2010

Grill-party med store og små! :)

Idag so ha me hatt ein kjempekjekke dag! Travel, men veldig koseleg. Starta dagen med handling på Leikanger, so reiste me heim igjen. Og dao bakte eg og Celina muffins, og laga salat. Åsso var det sovetid for Celina, og eg venta berre på gjestene :) Når dei kom, so måtte maten grillast ferdig, so åt me og koste oss. Silje hadde bakt go'e kaka, so me koste oss med. So nerma det seg igjen lalletid for dei små, og kvelden var omme. Då gjensto det kun rydding og vasking! Resten av kvelden blir det sofa og mest sannsynleg, mykje data har eg følelsen av! Ha ein fortreffeleg kveld adle mann :)

Celina måtte sykla litt før gjestene kom :)

Og Muffins med rosa Glasur :)

Litt av den veldig gode Grill-Maten :)


Og her er pasta-salaten :)


7 kommentarer:

  1. Du klarte da du!! So flinke du e! Ska følja me deg jah! :):) Takk for ein kjekke dag.

    SvarSlett
  2. Hehe. Klarde og klarde da fru blom :) Da vi no visa seg. Ting ekje hailt slik so eg vil at da ska ve, men håpa da kjemme seg me litt maira lærdom :) Takk likeins! Ha vå ain super dag både ijaor og idag! :)

    SvarSlett
  3. Faott ti å skriva kommentar no? ;)

    SvarSlett
  4. Gratulera med blogg du og:) bli morro!!

    SvarSlett
  5. Hehe... Ja, eg fekk te å kommentera FAKTISK :) Tusen takk, Anita :) Faor håpa eg klara å fortsetta :D

    SvarSlett
  6. Anne Berit Bjordal16. mai 2010 kl. 16:08

    Hei! Saa fin blog du har lagga.En hilsen til dere hjemme herfra Amadores.Vi har det fint her nede i varmen.Mange klemmer fra pappa og Anne Berit.

    SvarSlett
  7. So kjekt at de ha teke turen innom bloggen! Kos dikka dei siste dagadn, so snakkast me :)Helsa :)

    SvarSlett