torsdag 20. mai 2010

Sol og herle temperatur! :)

Dei to siste dagane ha vå fantastiske! Herle ver, og mykje kos :) Ska jobba imåro og laurdag, so e da helg fø meg og. Håpa virkele at veret helde seg nåken daga no! Ikveld ska eg ikkje gjera so masse. Celina søve søtt i seingi si, og  me ska kosa oss me FINALEN i Paradise Hotel! Gleda meg masse te da! Bli spennande! :) Her kjemme noken bilde frao dei siste dagadn! :)




Celina va ute å leikte, itte middag idag, åsso når ho kom atte, so hadde ho plukka blomst te meg <3
So søt ho e'DAO :) So dan fekk faktisk eit shotte-glas so vase :)




Pappa og Anne Berit kom heim frao Spania ijaorkveld, og dei ha passa Celina idag, og selfølgele hadde dei med masse gava te vetle gulle! Celina syns da va kjempestas. Her e ho i dan nye kjolen sin. Spansk Flamenco-Kjole :) Åsso fekk ho matchande vifta :) Vakje ho søøøt? :)




Her e bilde frao jaor-dagens middag. Måtte berre ta bilde ao dan, fø da va SOO godt! :) Da sir ut so ain lasagne, men da e da ikkje. Da e kokt tagliatelle i botn, og masse kjøtdeig og kjøtsaus oppao, med riven ost, åsso gratinert inni ovnen. Da kan anbefalast pao da sterkaste! :)


Dao faor  eg gao tibake ti TV-Kvelden min. Ha ain fin kveld adle sammen! :)

8 kommentarer:

  1. So qute ho va i nye kjolen sin. Saog sjikkle ut so ei åntle señorita! ;)

    SvarSlett
  2. Ja, ho va sjempesøøøt :)

    SvarSlett
  3. Kjekt å lesa bloggen din, Søs :) Hehe, nusseliten e alltid søte ho:) Eg ha rydda i boden i dag, kom berre halveges, so eg faor ta resten i måro :) Kos dikka med Paradise i kveld dao :D

    SvarSlett
  4. Kjekt å lesa bloggen din, Søs :) Celina saog lite vaksen ut i danna kjolen dao :) Vart litt overtid på meg i dag, og so ha eg vore flinke å rydda pao lofte:) Kos dikka med tv-kveldn:)

    SvarSlett
  5. Jentene mine ha akkurat slike kjola og:) pluss matchande sko=)

    SvarSlett
  6. So flinke du e, Kenneth! :) Ja, celina e alltid søte :) :) Ho saog veldig vaksen ut i dan kjolen ja :) Du mao sai frao hvis du trainge hjelp te nåke, so kan eg komma ut å hjelpa deg, kenneth! :) God helg te deg, broremann :)

    SvarSlett
  7. Ha dei, Anita?? So stas :) Va søte kjole.. Vait berra ikkje hailt kåleis anledning eg kan bruka dan i, men dan ska no bli brokt vertfall :) Jakken celina fekk, passte perfekt! So tusen takk :):)

    SvarSlett
  8. Her bruka dei kjolane til å kle seg ut=) hihi..
    So bra jakken passa dao=)

    SvarSlett