mandag 20. september 2010

Back :)

Ja, no e da ganske lainge siao eg ha blogga, men hakje hatt dan rette iveren te å blogga, men eg ha no tike nåken bilde mens  eg ha hatt pause frao bloggingen, so teinkte at eg no skolde prøva å visa  litt ao ke me ha gjort pao dan siste tiden :)


Eg, Celina, Silje, Stine, Oline & Alexander va på Vesterland ein dag det var dårleg ver, og kosa oss. Var kjempekjekt, og sjøl om da e ganske "øydlagt" blitt pao Vesterland, so merka iallefall ikkje ungane so mykje te da. :)



Alexander-Guten so kosa seg masse i ball-bingen :)



Eit NYDLE bilde ao Stine, synd ho fekk raude auge pao bildet, gaor nok an å fixa pao da, men eg ekje sooo teknisk ao meg foreløpig :)



Og vetlajentao mi i Ball-Bingen :)



Ain sommardag når me va på veg ut te Leikanger :) Fiine Jentao mi <3



I Helgi so va me pao Gol på Per's og Tropicana. Me feira 60-aorsdagen te Svigerfar Jermund :)
Da va ai kjempekjekke helg med mykje bading på ungane! Her va me i "Jungel-Land", da e ein ny avdeling siao eg va liten og va pao Tropicana med min familie vertfall. Va litt heitare vatn dar og masse artige dyr. So da va stor stas :)



Stine og Celina i store-bassenge. Stine va so flink og svømte rundt åleina med badering og arm-ringa :)



So aot me middag. Buffet på Hotellet. Va mykje godt å velgja i. Og ungane åt godt og :) Fekk selfølgele ikkje eit einaste bilde dar adle saog mot kamerae, so detta va da besta :D


Celina storkoste seg med god mat, og Melon, Is og kjeks. Trur ho vart ganske so mette ittepao :)



Stine aot godt og. Storkoste seg saog da ut te :) Her ha ho masse is pao tallerken sin :)



So va da tid fø Pelle's diskotek på Per's. Masse "gammal" og "go" Musikk so egna seg godt te litt yngre. Va masse unga og dansa og vrikka pao seg pao dansegolvet. Klokkao va blitt mykje her, so dei va bjønt å bli litt trøytte, men jammen holdt dei ut ei stond lell.. :) Søtingane so heldt hende <3



Gidt ivrige :)



So hadde dai ein pause frao dansingi og spelte Air-Hockey. Silje og Jon Arne tok med jentene pao detta :)



Dei stjal showet te tider :) Adle ungane staor i tråppi og sir pao :)



Stine hadde sjikkele takt itte musikken :)



No nerma da seg lalletid :D



Og nok eit nydle bilde ao Stine. Ho va so flink å svømma :)


Og her e klompad'n te Besten. Ein stolt best og 60-aoring :)



Rett før me reiste frao Gol, so kjøpte Jon Arne ein liten gave te Celina og Stine. Dei fekk kår sin Cap's, CD og T-Skjorta frao Per's Hotell med ein Bjørn pao. Da va stas. Celina hadde denna pao seg med eingang :)

Da va vel alt eg hadde fø denna gang, so ska eg prøva å komma sterkare tebake. Vait eg ha sagt da mange gange før og, men no ska eg virkele prøva :)



4 kommentarer:

  1. Kjekt du blogga atte:) Masse fine bilde!! Såg ut som de kosa dikka på Gol:)

    SvarSlett
  2. Ja, blogga vertfall ijaor, men kan ikkje lova at da bli dagle framøve :) Men no hadde eg mange bilde å visa fram, so dao gjekk da an :) Ja, da va stas pao Gol, Stine og Celina storkoste seg! :)

    SvarSlett
  3. Stas med tur, og jammen må vi ta oss ein tur på vesterland neste gong vi er inne (haustferien ?) Kjekt å sjå bilete! du må oppdatere oftare!!

    SvarSlett
  4. Hei Nathalie! Kjekt at du ha funne bloggen min! :) ja, me mao pao Vesterland neste gang. Mia og Kaja hadde storkost seg dar trur eg! :) eg ekje so veldig flink å oppdatera, men eg SKA skjerpa meg :) helsa adle dine! :)

    SvarSlett