tirsdag 20. juli 2010

Kvalitetstid med Malin-Jentao mi :)

Idag ha da vå ein rusken dag vêr-messigt.. Surt, kaldt og regn. Me stod opp kl hall 10 idag heile gjengen. Åt frokost, og reiste til Sogndal. Eg fekk eit innfall om å innom Ellingsen i Sogndal, og dar kjøpte eg meg jammen ei nye lyse-kruna :) Angra so absolutt ikkje!!

So tok me turen te Lærdal for å besøka Bestemor på sjukehuset. Va kjekt å sjao ho atte, og eg syns ho saog veldig bra ut! :)

So reiste me heim, og på vegen heim bestemte me oss for å bestilla Take Away pao China House! So da vart dagens middag :) Mao gjera da lettvindt av å te :)

Og itte Celina-Vennen la seg, so fekk eg herle besøk ao Malin-Jentao mi <3 Me ha storkost oss med Varme haimalaga bolla, og (faktisk) haimalaga kakao med krem i :) Kjekt å tyta me deg atte, Malin. Du e ei utrule herle og Go'e Jenta!! :)

Her kjemme litt bilde frao dagen!




Pao gronn ao da dårlega veret, so fraus eg og Malin, so dao va da kjekt og ikkje minst kosle å endle kunna tenna opp peisen atte :)




Varm sjokolade med masse krem i :) Va nydle godt!! :)



Va pao Ellingsen og kjøpte nye lysekruna idag, som sagt, so no ha me lysekruna i ståvao og, da ha eg teinkt pao leinge, istaden fø dan vetle spinkle lampao me egentle hadde dar, og da kom seg masse! Men detta e dan lysekrunao me hadde pao kjøkenet, dan nye heinge i karnappet :)



Her e dan nye, men pga dårle lys og dårle fotograf, vart da eit dårle bilde, dan sir ikkje spesielt fine ut her, men dan va nydle i verkleheiten! Men da kjemme dessverre ikkje fram pao bildet...

No e da strax natti her :)


1 kommentar:

  1. Å so fiiine:) Og Malin e goa jentao ja:))))

    SvarSlett