mandag 19. juli 2010

Solstrålen min CELINA!





Kvardagen ekje alltid lika lett, sakne ette mamma bli altfø stort av å te, og eg innser egentle at da so e hovud-årsaken te at eg kjemme meg ijøno kår dag slik so eg gjere, e fødi eg ha dessa 2 so e pao bildet øve her i livet mitt. Dei  betyr utrule mykje fø meg, og her staor Goingad'n å seie natta te bilde av mamma. Nåke so blir gjort kår kveld. Takk fø at eg ha dikka! Da e ein stor glede å ha dikka i livet mitt! Eg e samtidig so gla fø at mamma fekk oppleva å bli mormor te dan vetle eingelen vaor.. <3


Gaokje an å ikkje bli sjarmert ao denna jentao her.

TIL CELINA:

Du kom til verden og lå straks på brystet mitt

Jeg forsøkte å titte på det lille fjeset ditt

Du så opp på meg med vakre øyne blå

Jeg kjente skikkelig lykke for første gang nå



Tenk at du som er så liten, har forandret store meg

Jeg kjenner jeg kan gråte, bare ved å se på deg

Jeg har fått den største æren av å være mammaen din

Den fineste babyen jeg har sett, er lille babyen min



For hver dag som går blir jeg mer stolt av deg

Jeg vil være ved din side og gi deg trygghet på din vei

for livet kan være tøft, og utfordringer hører med

Men jeg er alltid her for deg, du har mitt ord på det



Nå er du veldig liten og det er noe du ikke vet

Takket være deg er jeg fylt med kjærlighet

Du sover søtt uvitende at du er alt for meg

Lille gull, lille engel. Din mamma elsker deg



Kjekt å sjao igjøno gamle bilde.. Tenk at du e vårten so stor!! Ska ALLTID ta godt vare pao deg, snuppao mi!!
Stor kos frao mamsen <3

1 kommentar: