onsdag 14. juli 2010

Hei igjen! :)

Dao va da pao tide med litt blogging igjen.. Ha vå veldig lite flink i da sista, men no ha eg ferie, og endele litt tid og ork te overs :) Idag so ha eg og Celina vå i Sogndal på shopping med Oline og Alexander :)
Hakje so masse å skriva om ikveld, men ha ein del bilde so kan føtella litt om da me ha dreve me siao 3 juni..  (forrige gang eg blogga........) Hehe :) Ska helde føtella litt frao kårt bilde :) So faor me håpa at da ikkje blir so veldig lenge te neste oppdatering frao meg! :)



Her e Stine og Celina på bading i Leirviki! :)



Go'gut'n Alexander på bading i Leirviki :)



Her e vetlejentao vaor pao Blomsterfest (sommar-avslutning) i Ylvisåker Bhg!
Vakje ho ein søte blomst? <3



Her e me i 3-aorsdag te Søte, Søte Vilde og Tuva <3



Jonsokfeiring og bading i Leirviki med masse kjekke folk i frao feltet pao nornestoppen :)



Celina og Stine leikte seg med ball i graset, når dei va ferdige å eta opp grillmaten sin 23.06.10 :)



Her e litt bilde frao 32-aorsdagen te min kjære broremann Kenneth :) Va ai kjempekosle feiring! <3



Vart nok mat og kake dan dagen og :)



Her e Oreo-kakao so eg laga etter Kenneth sitt ønske på sin bursdag :)



I år so har ferieturen vår gått til Trøndelag for å besøka mi farmor og Celina si Oldemor. Var ein kjekke tur. Og det blir nok den einaste turen vår i sommar, for me må prioritera ute-område rundt huset! :)
So får me heller ta igjen ein større tur te neste aor :o)
Her sparka Celina fotball i hagen te Farmor med Onkel Kenneth og J.A :)



Her e mi kjære farmor på 84 aor. E so gla fø at me reiste på besøk te ho, fø me sir ho kun max 1 gang i aoret, og ho ha møtt Celina kun 2 gange siao ho kom te Verden.



Var ein lang køyretur te Trøndelag, heile 60 mil ein veg, so da vart ein dil soving pao prinsessao vaor.. :)



Åsso tok me oss ein dagstur te Åre i Sverige nest siste dagen vaor i Trøndelag! Her e eit bilde teke ifrao bilen når me passirte grensao :) So detta bildet e ifrao Sverige! :)



Pao da eina kjøpe-senteret i Åre, so va Tigergutt dar, og Celina vilde bort å kosa med han med ein gang :)



Me reiste ilag med Kenneth te Trøndelag og, og da  va stor stas fø Celina. Ho ha kost seg so masse med onkelen sin, og eg trur da e ganske gjensidigt og :) <3 Fint bilde ao 2 søtinga her ja :)



Pao vegen heimatte so stoppa me på Lerkendal. Måtte nett inn å sjao litt pao supportar-butikken te Rosenborg! E jo halvt trønder, so skolde jo berra mangla at me ikkje lika dei litt :)



Me måtte nett smug-kika pao sjølve stadion og, da va no kjekt å fao sitt dan "live" og :D



Hadde vå artigt å sitt ein kamp her faktisk. Litt større enn Fosshaugad'n kan du sei :S



Celina klarde seg so utrule bra på heile turen fram og tebake i bilen. Sov mykje, og va blie so ei sol heile tiden. Hadde litt pausa, dar me va ute å sparka ball med ho, men da va berra kjekt da. Trur ho ha hatt ain fine tur slik so oss andre ho og :)



Ho e ein liten morro-klump og, ha faott mamsen og papsen te å le maaaaange ganga pao turen <3 Åsso ha ho songe so fint te oss <3



Idag fekk me besøk ao Morfar og Anne Berit. (A.B) :) Dei hadde kjøpt bade-basseng te Celina, og da va stor stas :) Ho va hailt i 100 :)



Avslutta bloggingi fø ikveld me eit veldig fint bilde av Sol-Strålen vaor :) Blie og go'e jentao te mamsen og papsen <3

Ska bli flinkare te å blogga no, iallefall når eg ha ferie. So må alle sammen ha nåken fine daga framøve, både dei so ha ferie, og dei so ikkje ha ferie. Vil og ynskja Anita & co Go tur når dei reise te helgi! :) Håpa de faor ein fiiine ferie! :) So faor me og håpa at da bli daga so me kan bruka te soling og bading framøve! iadlefall fø ongad'n sin dil!! :)

Nattao :)

6 kommentarer:

  1. So masse flotte bilde, Søs :) Og so eit ao onkel Nenne og:) Takk fø ein fine tur!

    SvarSlett
  2. So kjekt at du blogga atte:)
    Masse fine bilder ja, ser ut so de ha hatt ein fine tur!! Og da håpa eg me faor og! So treffest me når me kjemme heimatte=)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, hakje sport deg om eg kan leigga da ut, men eg rekna me at da va greitt?? :)Takk i lige måde, Kenneth :)

    SvarSlett
  4. Takk, Anita! Håpa virkele at de faor ein fine ferietur :) So møtes me når de kjem heim :) Helsa adle dine! :)

    SvarSlett
  5. So flinke du e! Gler meg ti nye innlegg. No venta eg pao bakeblogg og svar pao utfordringa! ;)

    SvarSlett
  6. Jepp, ska blogga ikveld og faktisk.. Ekje eg blitt flink, kanskje? Utfordringa teke eg imåro tidle teinkte eg :D

    SvarSlett